Un mòbil pel Marc

Una de les primeres coses que vaig repinejar al meu Pinterest va ser aquest mòbil. És tant bonic.
I no només és preciós sinó que a més a més existeix un patró gratuït, perquè tothom el pugui tenir. Està en anglès, però crec que s'entén molt bé, aquí l'important són els números :P




Jo el vaig fer amb fils Natura de DMC, es tracta d'un fil de cotó, i n'hi ha de molts colors, segur que molts el coneixeu. Va molt bé per fer amigurumis, per tant ideal per aquest projecte.




El resultat és genial i al Marc li encanta mirar-lo, tocar-lo, i sempre que el veu vol cantar el Sol, solet.

8 comentaris:

  1. Nenaaa! Que guay! a veure si puc veure per aqui les cosetes que feu tots dos! :D m'encanta el mobil que li vas fer, jo també en vui un!!! jijiji muaaaaa!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Nena! Q no t'havia contestat! Que lleig! Molts petunets!

      Elimina
  2. Te ha quedado muy lindooo! Un saludo desde tezukuribymidori.blogspot.com.es

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias! Veo que tambien hace poco que has empezado tu blog. Me ha encantado Benito!

      Elimina
  3. Jo també el tinc pinterejat (o com es digui)! És molt xulo!

    http://deiaies.blogspot.com.es/

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs vaig a xafardejar el teu Pinterest! Segur que hi trobar alguna cosa per pinejar ;P

      Elimina
  4. Hola! M'ha encantat aquest mòbil, però no trobo el patró. Pots tornar a posar l'enllaç? Gràcies!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja veig que l'enllaç ja no funciona... Si vols envia'm un mail, podria ser que tingues el PDF a l'ordinador....

      Elimina

Gràcies pels comentaris!